24 timmar

 
Sen ... (känns om tusen år fram) ... när vi ska renovera köket vill jag att det på en vägg ska finnas dessa ord ... eller typ något liknande...
 
 
 
 
Det finns en hel massa färdiga väggord men nuförtiden går det också väldigt enkelt att beställa sin egna lilla ramsa.
 
Så pass svensk är jag att jag nog skulle villa att texten skulle vara på svenska ... men att hitta/komma på den perfekta texten är inte så lätt ... men jag har ju tid .. typ tusen år ;)
 
 
Men hej är du nu sugen på att skaffa ett vägg ord så kolla här ...
 
Vinyl Hem bjuder i samarbete med Bella och Villa Alén alla mina läsare på rabatt på ett köp i deras shop! Alltså, genom att ange rabattkoden 10PRO2EO så kan du få 10% rabatt.
 
Nice :)
 
 
Ha det gott bloggisar

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...