Åbo en höstmorgon

 
 
Godmorgon från Åbo!
 
Vaknade sjuk tidigt och fick inte sömn på nytt ...
så jag satte på mej mina tossor och lade iväg på en morgonlänk längs med Aura å.
 
Frisk och skönt var det.
 
Visste ni att Åbo har en massa trappar ... dom har till och med under 2011  ...då dom var kulturhuvudstad ...fixat en Trapprutt ... kolla mera HÄR. Det finns också en fin reittikartta.
 
Min promenad blev nog inte så många kilometer men upp på Samppalinnanvuori var jag ... och oj vad det var tungt att små springa upp för alla lite på hundra trappsteg.
 
Men nu känns det skönt. En snabb dusch, hotellfrukost och så sista dagen projektdag...
sen hem till kvällen hem till alla mina älsklingar!
 
Ha en fin dag alla som tittar in.
 
 

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...