B-fest och DIY



 
 
Nu blir de riktig B-fest: boys, brännboll, bastu och beer
...Robbans FB uppdatering igår.
 
Så nu vet ni vad en B-fest är.
 
Man får vara glad att det inte ordet brudar var med ;)
 
Igår var det som sagt en dag med killarna för Robban. Dom börja med brännboll.... Robbans Herrklubb hade blivit utmanade av en annan herrklubb.  
 
Trots Robbans fina hemgjorda joker spelskjorta blev det ingen vinst :(

 
 
Här Robbans DIY tips...
 
TA en vanligt ... behöver inte vara GANT (oho).... t-skjorta. Och så behöver du brett målartejp och röd och blå sprayfärg. osv....
Behöver ni mera instruktioner så får ni kontakta honom själv.
 
Snabbt fixa han den ... tänk om allt man skulle villa ha fixat skulle få samma höga prioritet (fniss)
 
Men vet ni vad ... det tog på det här att vara kläddesigner och att spela brännboll ... gossen herr Robert är helt utslagen idag ...
 
(sorry dålig bildkvalitet ... det är inte bara min telefon som har stärv ... nu har vår kamera någon konstig inställning som jag inte får fixad... måste prata med min Fanny bara hon vaknat)
 
Denna söndag inleder jag med en tur och retur köra till Mattby ishall .. där Ville ska tillbringa hela dagen ... som hoppas jag innerligt att min Joker blir lite piggare så han kan söka hem killen på kvällen.
 

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...