Bedårande ...



... det är just vad den är!
 
Marc Jacobs DOT
 
Fick en liten tester när jag var i Åbo ... Wiklunds ... och är så förtjust i doften.
Är i ett jätte stort behov av en ny dagsdoft och nu har jag hittat den. 
I och med att jag ofta vill byta så är jag glad över att denna doft även finns i en liten flaska ... ED 30 ml är helt som gjord för mej.
 
Är det för tidigt att börja önska julklapppar ???? ... med bara 3 hela månader kvar till julafton tycker jag att detta är ett bra tillfälle att börja plita ihop min julklapps önskelista
... nog för att jag vill ha denna parfym redan imorgon!
 
 
DOT skulle även göra sej som en reklampresent för SFP eller hur ;)
(ett helt gratis MF tips till SFP)
 
För övrigt kan berättas att min näsa idag är lika röd som färgen på flaskan ....
och när jag nyser är det samma spridning som på flaskan ...
 
Förbannade flunssa som däckat mej ....som gjort så att jag imorgon kör en jobba hemma dag. Är lite vissen ... som man brukar säga i Sverige visst.
 
Nati, nati 
från
jag SNORIS
 


Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...