Bella goes LINDEX

LINDEX
 
Lite sugen på att ta ett varv via Lindex ...
 
 
Diggar den gröna kavajen ... men är lite osäker på om färgen passar mej.
Halsduken är absolut ett måste ha ... jag kan ju inte gå omkring och frysa eller hur ;)
Nya jeans ... svårt att förklara varför dom borde komma i kassen ...
... och på tal om kasse .... diggar färgen, modellen ... men om jag lite kollar i mitt väskförråd så kanske jag kan hitta något liknande här hemma. 
 
 
Så fast jag tar ett varv via Lindex är det en stor chans att jag bara kommer ut med en ny halsduk runt halsen ... eller vad tror ni???

 

1 kommentar:

Louise sa...

Man kan aldrig ha för många halsdukar...eller scarfar....eller väskor....eller skor....

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...