Helt härligt

 
Denna fina hög hade jag på mitt arbetsbord idag :))))))
... kan bara inte sluta le.
 
Som jag tidigare konstaterat så trivs jag helt super bra på mitt jobb ... gillar själva jobbet ... men sen ... något som gör det till super är nog mina goda arbetskamrater.
 
En av mina gammal (i bemärkelsen att vi jobbat länge tillsammans) och god arbetskamrat hade läst bloggen .... läst att jag saknade något att läsa.
 
Nu har jag en fin hög ... och helt härligt är också att jag imorgon har en ledig dag (fördel med att jobba en lördag)... så mellan frissa, städande och annat smått program så hinner jag sätta mej ner ... njuta av en latte och läsa några rader.
 
Tack snälla B för bokhögen ♥
 
Ha en skön lill lördag vänner så ses vi imorgon!
 

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...