@home



 
Godmorgon gänget!
 
En liten mellan rapport ... jag har sovit helt gott och min "kran" .. min röda näsa ... har lite lugnat sej och trots att klockan redan är 08.32 har jag ännu inte nyst :)
 
Tar det som sagt  lite lugnt idag.
 
Det stod skrivet i Husis ... var visst igår... att man ska väl hand om sin höstflunssa. Och jo det håller jag med om ... varför leka martyr och gå på jobbet och smitta ner alla andra .. sådana typer diggar jag inte. Och om man tar väl hand om flunssan så är man betydligt snabbare tillbaka och kan köra med full fart i kurvarna igen.
 
Nu njuta av min frukost här i sängen och sen blir det work@home ... har nämligen en deadline nu på fredag så några jobbtimmar ska jag mellan vilande få ihop.
 
 
 

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...