Höstens

 
 
Det blev både kaffe och shopping för mej och lilla Vera.
 
I Veras kasse landa några av hösten nya plagg från Lindex ...
 
... ett par tuffa leggings med fuskläderdetalj vid knä och till dem ett grått linne med en kort topp ... bara gillar flaggan/hjärta på den lilla tillhörande toppen ...
 
... och så en allt i allo jeans tunika.
 
 
 
I min kasse landa en klassiker ... man kan inte ha för många "pikku musta"...
en Elinette svart klänning. En klänning med underbara detaljer.
 
Med lång ärm och med ett helt härlig material som faller så fint ... kan jag ha klänning hela hösten ... ja hela vinterhalvåret.
 
Klänningen var ett fynd  med ett utgångspris på 139 € och med en röd lapp som det nu stod 20 € på ... så kunde jag ju inte lämna den kvar i butiken.
 
Och vem säger att man inte kan fynda i lilla Ekenäs ;)
 

Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...