Jobba hemma dagen


 
Här går det undan! ... trots flunssa ... som jo börjar vara mycket bättre så mycket bättra att jag imorgon måste klä på mej något annat än mjukisbyxor ... blir nämligen en jobbdag utanför hemma igen.
 
Tycker ändå att jag nästan borde arbeta oftare hemifrån ... känns som om jag uträttat massa mycket mera jobb idag än på en normal arbetsdag på jobbet.

Men jag har ju inte heller blivit avbruten med en massa telefonsamtal  och annat ... nå bara några samtal av min stora kärlek, han ringer och frågar hur jag mår :) ... han är förlåten.

PS . kolla min fina jobb mappar ... härlig rosa färg ... me like.

Och hej ännu en sak ... man kan med gott samvete göra ett blogginlägg under kaffepausen då man jobbar hemma.

Tisdags kramar!



1 kommentar:

Heidi sa...

Den skärmen ser bekant ut! :)

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...