Mini modell




 
Heippa alla och hälsningar från mina projektdagar.
 
Jepp kameran är med ... men inte "juttun" som gör att jag får bilderan över till jobbdatorn. Därför blir det några pics på en av dem jag diggar så mycket och vars bilder fanns med ... en tös som jag idag får pussa godnatt via telefon ikväll. 
 
Min mini modell ... min lilla Lindex tös.
 
Den lilla prinsessan har tuffat till sej ... och verkar genast mycket äldre.
 
Tänk vilken skillnad kläder kan ha. 


 
 
Det här kan hon ... hon kan posera ... hon älskar kameran ...och kameran verkar även älska henne.
 
"Titta mamma ... som ett flygplan", ropar hon ivrigt!


 
 
Hon väljer att avsluta foto sessionen med att vi ska ta några bilder när hon sitter ...
 
 
 
.... och så självklart några pics med putande läppar.
 
"Mamma se .... precis som Fanny brukar göra" 
 

 
 
Kläderna var ju från Lindex och de tuffa stövlarna har hon fått ärva av sin kusin Elin.
Ett par stövlar som kommer att sitta perfekt hela hösten.
 
 
Nu nati från mej och hon som jag delar rum med ... L8.
Är du lite nyfinken på min dag så kan du kolla HÄR 
(oj så vi tyckte synd om tösen)
  

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...