Mitt jobb jag

 
 


 
Uppdaterade bilder på mej ... mitt arbets jag.
 
Igår var det faktiskt några minuter jobb trots ledig dag... ... jag var till Fotofabriken för att få en ny bild på mej till jobbet.
 
Visst ser man lite skillnad i bildkvaliteten ... jämfört om jag använt en helt vanligt hemma fotad bild.
 
Tycker själv om att se en bild på de människor som jag har kontakt med ... och i och med att vi uppmanat våra studerande att lägga upp en bild så kan vi ju inte annat än fixa en bild på oss själva också.
 
Så här är jag nu i kort kort hår ... de senaste bild som fanns av mej så hade jag långt hår .. så jo visst bra med en liten uppdatering.
 
Så jag rekommenderar starkt alla företag att fixa en uppdatera bild på sina anställda!
.. och finns ni i kvarteret så vänd er till Fotofabriken ... proffsigt och enkelt!
(kanske lite smyg reklam fniss).
 

Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...