Packa

 
 
Här packas det igen.
Tycker nog att det börjar vara tillräckligt med de här kappsäcks dagarna.
 
För ofta är för ofta ... nu lockas jag inte ens av hotellfrukosten.
 
Tre hela dagar ska jag vara hemifrån ... tre hela dagar fyllda med ord som ...projekt, upplägg, idéer, förslag, plan, utkast ...
... men inte är det så farligt som det låter.
 
Med på dagarna har jag bland annat två härlig brudar från jobbet.
Och så innehåller dagarna en massa kul program också ... och kameran hänger med i handväskan som vanligt.
 
Så jag tror nog att jag kommer att överleva tre dagar i kappsäck.
 
Vågar inte säga något  hur det blir med dagliga blogginlägg ... vi får se ... men mot mitten av veckan är jag nog tillbaka här med er.
 
Önskar er en fin arbetsvecka!
 

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...