Svindlande längd ...

 
 
...är vad som utlovas!
 
Med hem från storstaden kom en ny mascara och en fransböjare ... som i sin tur lovar mej vackert böjda fransar.
 
Jag är inte så mycket för att sminka mej till vardags men lite mascara på ögonfransarna brukar jag försöka hinna fixa.
 
Har ännu ... trots fyllda 40 ... inte hittat någon mascara som jag helt skulle ha fastnat för. Så när ... ni vet ... att när man ska ha en ny så vet man precis vilket märke, med vilken borste man ska ha.
 
Nu fastanade jag för reklam ... inte så ovanligt för mej ... och mitt val denna gång blev en Max Factor produkt ... False Lash Effect Fusion Mascara ... en prisbelönt bästsäljare.
 
 
Har du någon favorit mascara? .. någon som du alltid köper ... så tipsa mej gärna.
 
 
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fransförlängning e min favvo!
h.anna svartström

Bella sa...

Har aldrig haft fransförlängning ... borde säkert testa ... men på något vis känns det lite onödigt när jag ändå har glasögon på hela tiden. Men du Anna som expert ... vad tycker du?

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...