Vita lakan

 
 
Godmorgon på er och hoppas ni sovit gott!
 
Själv har jag sovit helt fint.
 
Igår bädda jag med nya rena lakan ... denna gång i hel vitt.... och då känns det alltid lika skönt att på kvällen gå och lägga sej. Det är doften, känslan ... ja det som man bara kan känna i en ny bäddad säng.
 
Sängen som vi snarkar i är gammal och jag är sugen på att införskaffa en ny.
 
Ny säng och nya nattduksbord är vad jag skulle villa ha ... men hurdana dom skulle vara vet jag absolut inte alls ... så det är säkert därför vi fortsätter att snarka i denna "antika" sak.
 
 
Ha en super dag!
 
 
Nu ska jag lämna er för en stund ... snabbt klä på mej .... för om en halv timma ska jag sitta i frissastolen.
 
Vi ses säkert ännu idag.
 

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...