Det spökar

 
Cirka kl 8.29 kommer hon skridande  ... Spöket Bella.
Skulle jag inte ha varit hemma skulle jag inte ha trott det själv.
 
Nej ... på riktigt ... kolla vilken bild det kom idag då jag tog en dagens ... OBS bilden helt oretuscherad.
 
Känns lite skrämmande för sen med samma inställningar kom denna...
 

 
 
Jag i jeans från Lindex (tonårsjeans ...som kära Robban kallar dom), brunt flätat läderbälte Lindex, mina nya fina stövlar från Marc O'Polo, toppen från Vero Moda (som jag hade på min 40 års fest) och tröjan Cubus (som jag fick av min kära man i vintras).
 
Nu kvällsmål, sen lilla V i säng så jag i lung och ro kan kolla in en av de nya serierna.... som startat nu på hösten ....som jag följer med ... KOSKETUS på MTV3...  en övernaturligt kryddade amerikanska thrillerdrama som dom kallar Touch.
 
Ha det gott och hälsningar från 
 
Spöket Bella

3 kommentarer:

Christina sa...

Härlig blogg. :) Första gången jag kikar in, blev bloglovin-följare samtidigt. :) Trevlig tisdagkväll!

Smycken av I.S. sa...

Spooky....

Bella sa...

Hej Christina ... du inspirera mej till en liten förnyelse på bloggen ... har nu fixat en Bloglovin länk. Tack för inspirationen :)

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...