Det svenska varuhuset

 
 
Jag stor längtar/väntar på att göra ett IKEA besök. Förutom rahin ...jag tidigare berättat om ... skulle Villa Alén behöva en mega stor vit spegel till det ny möblerade sovrum.
 
Och titta IKEA:s JUL 2012 ...
diggar den ... är super sugen på att lite överdriva med vita  ljusslingor i år. Se bara så härligt stämning de ger.
 

 
 
Denna fina stjärna på hög fot kan man ju ha lite var som helst och stå .. och lysa upp vardagen.
 

 
 
Självklart skall det bakas pepparkakor och att förvara dem i dessa snygga glasburkar känns otroligt lockande.
 

 
 
Så enkelt ... så Villa Alén ... tror bestämt att jag i år ska satsa på nya tygservetter till julen.
 
Tack IKEA för att jag fick låna bilderna ... och hej jag kommer snart och hälsar på ;)
 

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...