Färgglad

 
Har helt glömt att berätta om en ny super fin sak jag fick i födelsedagspresent.
 
Presenten är av mina helt härliga arbetskamrater ... S, Nx2,C ....som som hört mej berätta,gnälla och klaga över en gammal och antik sak jag tidigare haft hemma.
 
Nu orka dom säkerligen inte mera höra mina våghistorier så i paketet jag fick fanns en färgglada köksvågar med många moderna funktioner.
 
Tarafunktion gör det möjligt att återställa displayen till noll efter varje ingrediens ... sjukt fint :)
Och en annan fin funktion är att man kan väga vätskor i cl/dl.
 
Super diggar den ... och i och med att den är så enkel att använda och behändig att ta fram så blir den också använd en hel del
 
Nu är det bara att hitta en personvåg som skulle få mej att bli lika glad varje gång jag använder den ;)
 
Villa Alén saknar nämligen en personvåg så jag vet verkligen inte alls hur många gr jag väger.
 

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...