Fest blus


 
I lördag är det fest dag ... 40+40 kalas ... och som vanligt ;)
har jag inget att sätta på ... och på den fina inbjudan vi fick stod det att klädsel var obligatorisk ... så något måste jag ju ha på mej.
 
Killarna har hockeykväll och jag har testat allt som finns i mitt klädskåp. Kommit fram till att jag skulle behöva en ny blus .. en blus som är av ett material som faller så där snyggt ... en blus som gör att mina jeans blir festliga.
 
En fördel med att dra ut nästan allt ur klädskåpen är att man får garderoben lite städad på samma gång!
 
Fastnade för dessa 4 Esprit blusar och tur nog finns det en butik i vår stad som har ganska bra utbud av Esprit :) ... så vi får se om jag hittar något att ha upptill eller om det bara blir jeans, bling-bling och klackar ;)
 


Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...