Fredagsmys


 
 
 Åååå ....  sjukt skönt med fredag.
Efter jobbet hade jag tid att ta ett varv via några klädbutiker ... och jo hittat något nytt ... och absolut inget jag hade tänkt mej ... och faktiskt troligen inget jag kommer att ha på imorgon till festen... men mera om fyndet en annan dag.
 
Och i nya fina  MARINBODEN ... som nu finns på Kungens ... hittade jag min drömtröja till kommande höst och vinter kyla  .. åååå hoppas innerligt att den hittar hem till mej på något sätt ... har lite försökt sända ut vinkar till min kära sambo längs med kvällen.
 
Fredagsmysmat blev idag .... allas favorit .... tacopaj och när vi ändå är inne på Tex Mex mat körde vi samma tema även till dessert... så till dessert blev det Lemon nachos. Lemon nachos ... spännande smakupplevelse med både salt och sött ... och otroligt enkla att göra och känndes festliga i och med marängen.
 
Nu lite soffa häng innan fredagskvällens loppu huipennus ... Sveriges X Factor.
 
Fredagsmys hälsningar från Villa Alén
 
 

Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...