KRAM

 
Man blir mer vaksam mot sina nära och kära när någon man känner går bort ... man blir påmind om hur skört livet egentligen är.
 
Måste medge att jag lite går omkring och tror ... och även lever som om någonting aldrig skulle hända mej eller mina närmaste.
 
Tror bestämt att jag ska satsa på en Thomas Sabo berlock ... "Rosa bandet väskan" ... att hänga i mitt armband (en födelsedagspresent). Berlocken får sedan fungera som en daglig påminnelse om att livet kan förändras på ett ögonblick.
 
31 oktober kommer Rosa Bandet-gala 2012 på Sveriges TV3 men inför galan kommer det att sändas en liten tv-serie "Du får mig att känna" som starta nu på lördag som jag inte tänker missa.
Ta hand om varanda ... kom ihåg att KRAMAS och don't sweat the small stuff!

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...