Sebastian

 
 
Nästa veckas tisdag kommer jag  ...att åka en typ av snålskjuts ... åka in på en annans våg ... eller vad man nu sen ska kalla det.
 
Juttun är den att min Fanny ska vara på praktik två veckor och en av dessa veckor får hon vara på min helt härliga kusin E:s jobb i storstan.
 
E hade fått en inbjudan till tisdag kväll med orden   ...


INSPIRAATION, MUODIN, GLITTERIN JA GLAMIN MYSTISEEN ILTAAN....
MUOTIA, HIUSMUOTOILUA, TAIDETTA & KIILLON JUHLAA...SÄIHKETTÄ SYYSILTAAN!
 
... som hon och Fanny skulle fara på ...
och gulliga E frågar om även jag vill följa med ... JAAAAA det vill jag :)
 
Så om en vecka blir det att mingla men brudar med både löshår, lösögonfransar och lösnaglar ....

Ska bli så kul!


Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...