Shazam

 
Hör du till dom som aldrig vet vad sånger eller själva sångaren/bandet heter?
 
Jag hör!
 
Och så är jag även en av dem som gud glömde då han delade ut vackra sångröster!
 
Denna applikation ... SHAZAM ... är helt gjort för sådana som jag.
 
Nu behöver jag inte längre nynna ....så där konstigt som jag brukar ...  för Robban eller något av de äldre barnen när jag vill veta vad en sång heter som jag hört typ på radion.
 
Nu har jag appen  i min telefon som fixar jobbet ...  och den är så super bra.
 
På tal om bra så är det just via denna app som jag hittat en av mina favoriter i musikväg... lyssna HÄR.
 
Imorgon fredag bloggisar  ... NIIIIIIICE!
 

1 kommentar:

Christina sa...

Har hört en hel del om just den appen, kanske jag borde ta ner den också. :)

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...