Feel-good

Hallo världen!
Jag vet att jag inte är ensam om att ta till musiken då jag känner mej typ  ... nere ... super glad... arg .... ja listan är ju super super lång för den innehåller  alla mina sinnesstämningar.
Precis som bloggaren Daliba Demirbag skriver i en av sina senaste articklar (den hittar du HÄR) tar hon också till musiken i många tillfällen  ....
Då drar jag bara på mina lurar och allt blir lite murrigt och mysigt i stället för kylslaget och brusigt”  … Tok gillar denna mening.
Musik är något jag inte kan leva utan … musik är en underbar flyktväg … musik är en del var Villa Aléns vardag.
Daliba är nu inne i en … enligt henne….feel-good period och lyssnar på detta  


Tror att vi alla har en egen typ av feel-god musik ...  detta är nu en av mina …
 

 
 
Nu på FORSTIS fest :)

Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...