Min post

 
Ibland när jag öppnar min post kan det se ut så här :)
 
Fick en liten test för en tid sedan och blev super förtjust i produkten ... Mary Kays 3-in-1 cleanser ... så förtjust att jag ville veta mera.
 
Mary Kay fungerar inte som typ Oriflame ... man kan inte bara så där köpa produkten.
Om jag förstått deras koncept helt rätt så får varje kvinna .. som vill använda Mary Kay produkter ... en egen hudvårdskonsult. Och genom att ha en egen hudvårdkonsult vill Mary Kay garantera att man får precis den där rätta produkten för sin hud ... och hon ser även till att man har den rätta produkten trots förändringar  ... typ man åldras, huden förändras, årstiden ändras osv.
 
Denna post innehöll nu en massa olika tester .. vi  (jag och min hudvårdskonsult) ska tillsammans testa och se vad som just är det perfekta för min hud.
 
Förutom postpaketet fick jag en lång epost med instruktioner ... Tack Harriet ... så nu känns varje rengöring som ett litet och kort spa besök :)
 
Återkommer till ämnet Mary Kay bara jag lite först själv hunnit bekanta mej och bara jag fått veta lite mera.
 
  

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...