Nytt på bordet



Ni får lite börja vänja er vid att jag inte alla dagar hinner uppdatera bloggen.

Igår hade jag en hockeyköra inbokad i min kalender ... ingen dum bokning för samtidigt som killen lira hockey hade jag tid att springa på Iso Omena och hjälpa lillajuls tomten.

Men tillbaka till uppdateringar ... nästa veckas fredag är det min varje år återkommande HUSMORSSEMESTER ... obs med versaler :) ... följt av en arbetsresa till Valencia ... så bloggen kommer nästa helg att ta veckoslutsledigt men  ... bara flyget landat och jag lite sovit kommer det säkert en hälsning söderutifrån.

Men tillbaka till inläggets rubrik ... Nytt på bordet... Perjantaipullo är en gåva av min syster med man ... ett nytt vin vi aldrig testat tidigare. Tack ! Ett helt otroligt gott vin ... som  tyvärr nu i skrivande stund redan är slut :(
Vill du veta mera om vinet kolla HÄR



Den andra nya grejen är den lilla söta lyktan jag köpte för en hel € från den nya butiken TIGER i Iso Omena.

Nu lite blogghäng innan jag loggar ut för att sedan slänga mej vågrät i soffan och kolla svensak X Factor.


Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...