Som jag

 
En portion minnen :)
 
 
Godmorgon världen!
 
 
Det är mina döttrar som verkar leva en kopia av mitt liv ... de två kan nämligen äta Rice Krispies till frukost, mellanmål, kvällsmål och även bra när dom är sugna på något gott.
 
När jag var en skolflicka så gjorde jag just så ... åt Rice Krispies till frukost, till mellanmål, till kvällsmål och så åt jag dom när jag var sugen på något gott.
 
På den tiden gjorde man dock inte hjärtan av sylten ;)
Denna frukost tillhör den äldre av döttrarna ... som även som mor gillar löskokta ägg till frukost.
 
Äpplet faller verkligen inte långt från trädet.
 
 
Ha en fin söndagsmorgon så ses vi senare.

Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...