Glitter och bollar

 
 
Nobeldagen till ära blir det ett glittrigt inlägg :)
 
Ja som ni vet så är jag lite svag för glittriga prylar. Denna gång föll jag för glittriga bollar.
 
 Under helgen inhandlade jag nya granbollar ... eller heter det grankulor ??? Kanske vi får ett svar hos L8 och hennes nya blogg.
 

 
 
Det blev julgransbollar dekorerade med glitter  ... blanka samt matta guld och silverfärgade bollar.
 

 
 
Och så blev det en låda i en super härligt läcker julröd nyans.
 
Det var på Stockmann jag hitta dessa.
 
Väntar nu ganska ivrigt på att få ta in granen och pynta den med alla dessa fina bollar.
Visst är det väl något alldeles speciellt när det glittrar och glimmar?
 
Ikväll blir det mera glitter för mej då jag ska kolla på Nobelbanketten.
 

Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...