Julkyrkan

 
 
Snön faller vit över Ekenäs medan vi på julafton besöker julkyrkan.
 
 

 
 
Min halsduk är en ny favorit ... inhandlad i Valencia ....  och av märket Bershka. Ett märke jag direkt föll för... massa härlig kläder och accessoarer till ett helt bra pris ... men tyvärr ett märke man inte hittar här hemma.


 
 
Här min två söta prinsessor.
Veras fina rock är arvegods av kusin Elin. Vi är super lyckligt lottade som med jämna mellanrum får stora plastkassar med kläder av min äldre syster.
 
 



Min "Kronprinsessan" .... ja det är så jag kallar henne då hon är som latast.
Jo hon är det "lite"  ibland ... men det kompenserar hon med att vara super duktig och hjälpsam då det gäller lilla Vera.

Kronprisessan har en ny blogg och den hittar du här ... där hittar du en även en bild på vår julgran.

 
Efter julkyrkan blev det julmiddag hemma hos oss för hela tjocka släkten.
Mera om det i senare inlägg för nu ska jag börja med förberedelser inför juldagsmiddagen
 
Hoppas ni haft en fin start på julhelgen.
 
Ses snart igen.
 
KRAMAR



Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...