Kronprinsessan

God kväll Syberspace!
 
Det tar tid ... men ack så roligt det är ...att leka och fixa med foton.
Det är väldig sällan jag hittar den där extra tiden så bilderan jag laddar upp här på bloggen är som oftast helt oredigerade.
 
Nu har jag hittat lite tid :) och då valde jag att lite fixa min kronprinsessas foto. Ett foto jag redan utan redigering gillade skarpt.
 
 
 
original bild
 

 
bild 1
 

 
bild 2
 

 
bild 3
 
 
Min favorit av alla dessa är nog bild nr 2.
 
Vilken av alla dessa är din favorit?
 
 

2 kommentarer:

annika westerlund sa...

Håller helt med dej att andra bilden blev snyggast. Jag är själv väldigt galen i svart vitt men denna gång blev inte svartvita bilden bättre. Kramisar från Hanna

Bella sa...

Tack Hanna för att du länka :)

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...