Lite jul

 
 
 Honey, I'm Home!
 
En vecka har jag nu varit på resa. Först en kryssning fylld med skratt och på det en arbetsresa ... även den fylld med en massa skratt. Så nu är det nog helt super skönt att komma hem och lite vila mina magmuskler.
 
Villa Alén har fått en snabb liten jul uppiffning i form av massa julblommor lite här och där. Min lilla syster var ett hastigt varv över och önska oss en god lilla jul. ... med sej hade hon lite hemgjort julgodis. Leilas rocky road ... ååååå vad det var smaskigt till eftermiddagskaffe.
 
Nu hinner jag inte skriva mera för nu ska jag på Fannys dansuppvisning.
 
Ha det gott så ses vi senare.
 
En riktigt god LILLA JUL till er alla.    

Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...