Redskap



Precis som för idrott och idrottare är ordentliga redskap lika viktigt för en "hemma  bagare" som jag. Allt blir så mycket enklare och roligare!

Den gröna skärbräden heter drälla och är en produkt ala IKEA ... billigt och därför enkelt att kassera då den börjar bli ful.

Det vita små skålarna av märket Rosti Mepal ... en julklapp ... är så söta och behändiga ... och dom vet jag att tomten hittat på Stockmann. 


Men hej på tal om något helt annat ... ett litet kul erbjudande till er blogg läsare är på kommande inom kort här på bloggen :) 
... så titta in om du  ... som jag ... har lovat att ta lite mera hand om dej själv under 2013.

Kramis ... nu fortsätter vi fira lill lördag till dessa sköna toner.

1 kommentar:

Christina sa...

Åh, jag skulle också vilja ha snygga skålar, gärna i keramik. :) Har tröttnat på allt plast som dräller runt i skåpet. :)

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...