Killkalas

 
... med en prinsesstårta (fniss).

 
 
De här två killarna hör till mina favoriter. Den ena kanske har lite prinslockar ... men annars finns det inte så mycket gemensamt med ordet prinsessa. Killarna är inte blyga med att bjuda på sej själv ... vilket just gör dom till bra typer.
 
 
 
Kalas en fredag ... ett ypperligt tillfället att köra pizza perjantai. Många otroligt goda hemgjorda pizzor blev vi bjudna på. Och min syster bad mej även informera att om någon nu bara av bilden blir sugen ... så nej dom har ingen hemkörning.
 

 
 
När jag nu redan tidigare skrev om två av mina favoritkillar så måste jag ju bjuda på en bild på mej och den mista av mina favoriter ... lilla Eddi. Lillkillen ska snart fylla 2 och det vet han ... så han går stolt omkring med båda pekfingren i luften.
 

 
 
Kalaset fortsätter lång in på kvällen och killarna samlas där killar bruka ... runt tv:n, spel och datorer.
 
 
 
Avslutningsvis ... för jämställdheten ...  en bild på några av kvällens brudar.
Först var det svårt att få ett smile av vår lilla Vera och sedan när det lyckades var det svårt  att på nytt få ett smile ur kusinen Elin. De två andra brudarna på bilden hade absolut inga attitydproblem ... månne något släktfel ... start egen vilja ... från vår sida ;)
 
 

Inga kommentarer:

Kaffebröd

Visste du att Tosca är namnet på en opera av Puccini ... och att operan troligen givit namnet åt vår älskade toscakaka.  Den är ett s...