Mitt jobb ♥


Jag har sagt det förut och jag säger det igen ... jag har en super bra arbetsplats. Ja och även jätte bra förmän. Jepp förmän ..  jag har 2 st ... liksom 50/50 beroende på min tjänst.  

Stor gillar mitt jobb! Men nu de här sista dagarna har mitt hjärta bultat lite extra (fniss) ... jag har fått en iPad4  som ett nytt arbetsverktyg. Oj vad jag redan hittat mycket appar som jag kommer att kunna använda till jobbet. 

Och så är den ganska mysig att ha i famnen och läsa bloggar med ;)
Lite nytta och nöje.


1 kommentar:

Christina sa...

Vad härligt. :) Prövade en kompis surfplatta i helgen också. Nog skulle det vara super att ha en sån, men nej datorn får nog duga ännu. :)

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...