Spektakel i stan

 
 
Raseborgs stad ordnade tillsammans med olika föreningar det traditionella Vinterspektaklet i Stallörsparken i Ekenäs idag. Ingen sol denna vinterdag men Vera lös upp som en sol då hon såg att även kusin Elin hade sökt sej till spektaklet.
 

 
Så Robban, jag och Vera fick sällskap av min syster Tina, Jöjje och Elin.
 

 
 
Barnen blev bjudna på skjuts med häst och släde i parken. Vera och Elin ville inte åka ensamma så även jag fick åka en tur. 
 

 
En jätte fin iglo hade någon byggt. Elin och Vera rymdes fint in och stor gillade iglon. Själv var jag för stor för hålet  ... men låg jag på mage utanför ingången så kunde jag få en bild på dessa två glada brudar.
 
En lyckad förmiddag. Träffade på vänner och släkt ... och det är ju alltid kul. Fanny, Vera och Ville har redan 17 småkusiner från min sida av släkten och snart ska det bli 19. Spännande tider :)
 

Inga kommentarer:

Farsdag

Farsdag och självklart uppdukat till en mega frukost för familjen.  Bacon och ägg, frukt, olika pålägg, yohurt med kiwi, färskt bröd...