I'm back


Hallooo på er.

Efter en 24 timmars liten utfärd är det skönt att sitta hemma i soffan och blogga. 

Gårdags kvällen innehåll en god sen middag på Strindbergs .... 
Grillattua vuohenjuustoa, paahdettua punajuurta ja balsamicosiirappia  
som jag sköljde ner med 
Perlage Pinot Grigio del Veneto
och middagen avslutades med  
Graham's Natura Reserve Port.

Har liksom nu på äldre dag (fniss) börja stor-♥ portvin.

Ett varv via Kalles ... innan jag la mitt huvud på dynan.

Och med mej hem hade jag en gammal god vän i en ny lyxig förpackning.
I´m back to Dolce&Gabbanas  the one ... och denna gång i en  Lace Editio.

Hade helt glömt hur mycket jag älskar denna doft. 

Tack E♥ för allt ... från en plats i din soffa till en lyxig frukost. Och ni andra brudar som var med ... tack för super trevligt sällskap.  

Och till alla andra brudar önskar jag en trevlig fortsättning på kvinnodagen. 

KRAMAR 

Inga kommentarer:

Farsdag

Farsdag och självklart uppdukat till en mega frukost för familjen.  Bacon och ägg, frukt, olika pålägg, yohurt med kiwi, färskt bröd...