Trogen

 
 
Införskaffat nytt nagellack. Brukar vara märket Malava trogen men denna gång hittade jag inte den färg ... bland med alla deras färger....  som jag var ute efter.
 
Som vanligt super fin service i vårt lokala parfymeri Arlette. Där plockar dom fram just det jag vill ha. Ett nagellack i korall och ett sådant nagellack som inte kräver 1000 strykningar för att synas. Det blev  L'Oréal Paris nya nagellackserie och nr 305
 
Kan bli svårt att återvända till Malava. Förutom att L’Oréal ligger i samma prisklass så hade dom en super fin borste.
 
Detta skriver dom på sin hemsida:
 
Innehåller en speciell gel-formula som gör nagellacket lättapplicerat så att det inte hamnar utanför nagelns kant 
Jepp, stämmer!
 
 En patenterad borste som är lätt böjd för att underlätta appliceringen och utvecklad att följa nagelns form
Jepp, stämmer!
 
Tar upp exakt rätt mängd som behövs för att täcka nageln i ett svep
Jepp, stämmer
 
 Håller upp till 7 dagar
 Vet inte ännu men har svårt att tro :)
 
 
Klockan är bar 8 ännu och jag har redan ätit min frukost. Resten av familjen Alén sover sött. En tvättmaskin ska jag sätta på rullning och sedan ska jag lägga mej i soffan och bara njuta en stund. Sen blir det att hoppa i kalaskläder (något som matchar mina våriga naglar) och sedan mot Tenala och Astrids födelsedagsbrunch
 
 
God morgon på er!
 

Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...