Vååååår!

 
 
Trots att vi har flera meter snö på vår bakgård så kändes det som vår.
MIN NYA FINA GRÖNA VÄSKA 
... var orsaken till dessa enormt höga vårkänslor.
 
Denna flotta väska hitta jag på Lindex till ett helt ok pris.
 
Nu är det bara nya vårskor, ny vårrock ... ja som vanligt den här tiden så är det en massa man verkar behöva ... eller hur ;)
 
Vet inte riktigt hur det blir med bloggandet nu de närmaste dagarna då jag är på jobbresa men vi ska se vad jag kan göra för inlägg med ipadden.
 
Ha det gott tills vi ses igen.
 
 
 

2 kommentarer:

Christina sa...

Härlig färg på väskan. ;) Jo, nya vårskor skulle sitta fint, men ännu tänker jag vänta lite med sånt köp.

Louise sa...

Den väskan blev man glad av att se :)

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...