Årets hetaste



Ingen nyhet precis ... boken Femtio nyanser av honom ... men årets hetaste e-bok är vad den är. 

Nytt för mej är att detta är första gången jag läst en bok på iPad. 




Skaffa dem ... jepp alla tre av E L James trilog ... och under påsken tog jag mej genom de två första och nu håller jag på med trean ... Femtio nyanser av frihet. 

Måste medge att detta inte är precis de bästa böckerna jag läst men det är något som gör att man bara vill fortsätta att läsa ... 

Orden ljuvlig, rå, förödmjukande och helt otrolig ... nämns ett antal gånger... så många gånger att det lite känns tjatigt. 




Försöker du läsa texten???? Lite nyfiken kanske ????
Ett tips till den nyfiken ... ett smakprov på boken och många andra hittar du HÄR

Ha det gott ... nu ska denna bokmal lägga sej i soffan med paddan ... 


1 kommentar:

Annika Westerlund sa...

Jag läste de alla på finska i pocketversion o jag vet inte vad det är som gör att man fortsätter läsa men jag hade svårt att komma loss från böckerna. Jag läste dem med racerfart :) måste prova på det där med e-bok för det har jag aldrig ens provat på. Jag måste väl också komma in i nutiden o inte vara så gammalmodig så jag sitter med en äkta bok i handen alltid ;) ha en bra Umeåresa. Kramisar från Johanna i Hesa

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...