Business or pleasure?

 
 
Det kanske blir lite lugnt då det gäller bloggandet de närmaste dagarna.
I min kalender står det nämligen Umeå ... så söndags eftermiddagen har jag tillbringat med att planera vad allt jag ska packa med för kommande fyra dagar.
 
 
Business or pleasure?
 
 
Jobbresa är det  ... men man vet aldrig om det blir lite nöje bland med allt jobbande så en glitter topp måste bara få följa med.
 
Ska sova i Umeås modernaste och mest designade hotell. Har ingen kamera eller dator nerpackad ... bara min iPad  ... så nu ska vi se hur det går att hålla bloggandet up to date.
 
 
Vi ses vänner och ha det gott till dess
 
Kramar Bella

Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...