Limited Edition

 
 
 
 
Det är nog nu ... den här årstiden ... som glassen är som godast.
 
Alla dessa nyheter .... mmmmmm
 
Känner mej som ett litet barn när jag passerar frysdisken. Mina ögon söker efter nya smaker ... vilken glass kommer att bli min favorit sommaren 2013???
 
2011 var det den här. Försökte kolla i bloggen men hitta inget om någon favorit för sommaren 2012 ... kanske jag inte hitta den...
 
 Idag kunde jag bara inte motstå denna förpackning ... 10 poäng till den ... för den lockar säkert unga flickor ... och gamla tanter ;)
Glassen var nog helt god men inte blir det min favorit sommaren 2013 ...
 
... så jakten på den perfekta glassen sommaren 2013 fortsätter.
 
Har du någon favorit glass?

1 kommentar:

Anonym sa...

Sandwich!

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...