Denna helg



 
 
...har jag spenderat en och annan timme på Sydpetsens mässa i Karis.
Novias monter gav  ... åtminstone enligt mitt tycke ... ett fräscht och stilrent intryck.
 
 
 
 
Kommer ni ihåg Speden Spelit och det där tryck spelet? Några av Novias studerande har byggt ett liknande och det var nog det som ...
 
 

 
 
... som locka både stora och små till vår monter.
 
Dessa två söta töser är ännu inte Novia studerande men så som åren går ... så snart kanske vi har dem sittande på våra föreläsningar.
 


 
 
Mässa ... får en osökt att tänka på marknadsförings godis!
Och det blev en heldel av den sorten denna helg... både Novias och många andra företags.
 
 
 
 
Dag ett körde jag i jeans och hade små svettigt. Så idag ... dag två  ... valde jag att ha kjol.
 

 
 
Som visade sej vara ett bra och skönt alternativ. Novia blusen är också ny inför mässan. Alla vi som jobbade där hade fått en sådan. Också ... åtminstone enligt mitt tycke ... ett sätt att ge ett bra och proffsigt intryck.
 
Det visade sej att blusen passar både till jeans och pennkjol ... så jag tror att den kommer att komma till användning även helt vanliga arbetsdagar. 
 
Nu känner jag doften från grillen så nu blir det nog over and out för idag. För trots allt godis ätande är jag nu vrålhungrig.
 
 
Önskar er en skön söndag! 
 

Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...