Hemma fest

 
 
Har jo överlevt en helt super rolig 1 maj med gänget. (Vi du se bilder så får du ty dej till mitt instagram.)  
 
I år blev den inte jatkot på Knipan ... vi valde att inte alls göra en avvikare dit i och med att baren ändå inte var öppen :( 
Körde istället hela 1 maj på en och samma adress och lika .. om inte mera  ... kul hade vi.
 
I och med att det inte blev Knipan så hade jag också mitt huvud på dynan betydligt tidigare än förr om åren så 2 maj blev det hemgjorda munkar.
 
Både röda och med socker på ... och receptet hittar ni HÄR
 
 
Jag kan även informera om att det finns en heldel björk pollen i luften för jag har inte gjort så mycket annat än nyst idag. Kommer ni ihåg att jag i  november skrev om att jag är en försökskanin i en forskning ... kolla mera HÄR ... i och med mitt nysande idag kan jag bara själv göra slutsatsen att jag inte är den som i forskningen fått den nya medicinen utan ätit någon typ av "socker piller" :(
 
Nu ska jag "prosit" lägga mej i soffan!
 

Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...