Före och efter

 

 
 
Det var meningen att det skulle bli mitt projekt men när jag sedan skulle börja ta min första penseldrag så tyckte han att han nog ändå sen hade tid att måla terrassen.
Så jag har bara fungerat som arbetsledare igen en gång.
 
Terrass uttryck förändrades mycket  ... till det bättre.
År så himla nöjd med slutresultatet.
 
Nu ska ännu vanliga trappan få samma behandling ... men vår stora inglasade terrass får nog vänta till nästa år innan den får denna vackra fina färg.
 
 
 
 
Här en bild före målarjobbet.
Svårt att så här på bild visa skillnaden men hoppas ni lite kan föreställa er.
 
Nu är det  bara att vänta på att få allt klart  ... för jag lär först imorgon få fixa tillbaka möblerna.
 
Och ifall någon undrar så var det  Valtti Color nr 5088 som vi använde oss av.
 
 
Onsdagshälsningar från ett soligt men blåsigt Österby.

Inga kommentarer:

Sommarlovs göra

När det är sommarlov och det regnar ute ... då bakas det och jag hade de bästa assistenterna.  Vi baka chokladmuffins ... och själ...