Only


                      


Nu är det only vi flickor hemma i och med att killarna Alén igår åkte till Åland.
Vi har haft helt ok .... vi gjorde som flickor brukar .... vi for på shopping.

Jag hade ett klart mål och det var att inhandla ett par jeans shorts och det lyckades jag med. Planerna var nog inte något med spets men dom var så sköna och satt riktigt ok så dom fick det bli. 

Med hem kom även en klänning som jag fynda på 70%.

En natt till hemma ... sen blir det min jungfru resa med Grace ...sen blir det några väntade semesterdagar på Åland för oss brudar också.

(Ser inlägget och bilden  lite konstigt ut så är det för att jag ingen testar att från min iPad)





Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...