En söndag i kyrkan

 
 
Dagens outfit ... kanske lite finare än vanligt så här en söndag.
Kjolen är garanterat över 10 år och den vita toppen hade jag även långt innan Vera fanns så den är nog mellan 6-8 år den med. Ibland är det bra att inhandla lite klassiska plagg för dom har man ... som bevisat... nytta av ganska länge.
 
Skorna jag har i handen är ju de nya jag skaffade på min Tallin resa ... bara älskar dom.
 

 
 
Det blev att tillbringa söndagsförmiddagen i kyrkan.
 

 
 
Det var ingen av konfirmanderna som var orsak till mitt  besök i kyrkan ...
 

 
 
... utan det var denna tös i den vita spetsklänningen :)
 
Fanny har hela vintern gått någon typ av kurser/skolning för att kunna fungera som ledare på konfirmationsläger. Hela veckan har hon varit på Ramsdal men ett gäng ungdomar och enligt henne haft en helt super vecka. Och det hela avslutades med själva konfirmationen i dag.  


 
 
Fint klarade hon av dagens uppdrag.


 
 
Ja alla dessa tre söta brudar har gjort ett fint jobb.
 
 
 
 
Inte ofta man får en bild med en lite mera allvarlig, koncentrerad Fanny men idag kunde jag faktiskt fånga några sådana.


 
 
Men varför skulle tösen min vara något mera allvarlig när hennes morsa ibland ser ut så här på bild. Men så här glad blir man när man hänger en stund med dessa bra brudar. Alltid roligt och en massa skoj.
 

 
 
Så här är jag (man) nog mera van att se vår tös ♥
Glad, sprallig och full av liv.
 
En fin förmiddag var det.
 

Inga kommentarer:

Kaffebröd

Visste du att Tosca är namnet på en opera av Puccini ... och att operan troligen givit namnet åt vår älskade toscakaka.  Den är ett s...