Lite trist

 
 
Sista semesterdagen har jag har haft lite så där lätt trist måste jag medge.
Och min lite lätt trista dag avspeglar sej nog också lite på dagens inlägg ... som du säkert ser. En massa bilder på stilleben.
 
 
 
 
Den nya skålen har nu fyllt med  en lite hälsosammare variant. Mörka, mogna och super goda körsbär.
 

 
 
Det är städningen av alla skåp och skrymslen som gjort att jag hittat dessa två fina gamla kaffekannor.
 

 
 
Och stället var jag fotograferat är även det nytt. Kom till då jag flyttade en gamla köksskänk från köket till vardagsrummet. (Den skall bara vara där tills köks renoveringen är klar)
 

 
 
Är nog helt redo för att ta itu med jobbet igen. Det är bara kaffe, GOTT kaffe och sköna långa kaffestunder jag kommer att sakna.
 
 
Det här kanske lite trista inlägget måste ju piggas upp på något sätt.
Kolla denna blogg ... supermamman.
Helt as bra ... riktigt i min smak :)
 
 
Nu ska det bli semesteravslutning ... ett glas vitt och en räkmacka.
 
 

Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...