Mina döttrar


 
 
God morgon!
 
Det blev en lite annorlunda start på denna onsdag än planerat. Lilla tösen V är sjuk och stannar hemma från lekis. Igår när vi kom hem gjorde hon inte så mycket annat än nös och snörvlade ... och det slutade med att hon somnade på min säng innan vi ens serverat middagen.
 
En fördel med detta är att jag plötsligt idag hade massa tid ... att göra en kanon frukost. Ett varv vi växthuset ... för att skörda tomat och persilja till smörgåsen ... är något jag annars inte riktigt brukar hinna med.
 

 
 
 
Den andra dottern har en ny header på sin blogg. Storgillar och har även märkt att den här typen av heders är lite inne nu ...
Frågan är borde jag göra något åt min ... igen ???
 
 
 
 
 
Nå den frågan kan jag ju fundera på hela dagen ... nå inte riktigt hela för vi har med Robban liksom skiftes byte här hemma  mot eftermiddagen och då är det hans tur att ta över här hemma.
 
Nu ska jag fortsätta med att läsa lite bloggar och när jag nu en gång har lite extra tid  ... oberäknad ... kanske även passa på att skriva en kommentar (är helt urusel annars på att lämna något spår efter mej i andras fina bloggar).  
 

Inga kommentarer:

Farsdag

Farsdag och självklart uppdukat till en mega frukost för familjen.  Bacon och ägg, frukt, olika pålägg, yohurt med kiwi, färskt bröd...