Big smiley!

 
 
Big smiley blev det för mej idag :D
 
På jobbet hade vi en studiestarsmässa med utställare från ortens företag och föreningar. Så idag har det blivit att äta en massa reklamgodis. Och jo visst får man lite big smiley av det men det riktigt stora smilet var nog när jag fick veta att jag vunnit huvudvinsten i en av lotterierna som ordnades.
 
Det var Andelsbankens lotteri och som huvudvinst en Sagaform badrock.
 
BIG SMILEY!!!
 
Helt super glad över den fina vinsten. Och vad är inte mer passande att när jag kommer hem så kommer min äldsta dotter precis från duschen och får genast fungera som test person och som modell när jag ska ha en bild att visa er.
 
En sak har jag och min dotter gemensamt ... vi älskar duschtvålar och body lotion som doftar gott. Fannys nuvarande favorit är Victoria's Secret, Secret Craving Body Lotion och den doftar härligt av svartvinbär och vanilj.
 
Ha det gott vänner och nästa gång jag bloggar är det nog när jag imorgon sitter på tåget mot Jakobstad.

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...