Det kom en suck

 
 
 
Hälsningar från Ikea.
Kom hem med en hel del planerat ... och även en hel del oplanerade inköp.
En spegel skulle inhandlas och var nästan hundra på att det skulle bli en Hemnes.
Men icke .. när jag såg denna SONGE ... en snygg silverfärgad sak ... visste jag att detta är nog spegel som ska finnas hemma i vårt kök.
 
Tv rummet jag senast skrev om har fått en uppdatering ... ny golvlampa, lite mera skinn och så nya färggranna kuddfodral. Och det var nog den lilla stylingen som höll mej ifrån bloggande igår.
 
 
 
 
Min iPad var med så alla bilderna som visas idag är med den tagna ... och när jag igår visade denna bild till han jag bor med så hördes först bara en djup och tung SUCK.
 
Jag vill nämligen skippa några överskåp och ersätta dem med en sådan här öppen lösning.
 
Efter den tunga sucken ... hängde han med till köket och kollade, mätte och funderade ... och nu i skrivande stund tror jag att mitt ♥ kommer att se till att min önskan blir uppfylld.
 
Man kan ju alltid ta ner dessa hyllor och häng upp skåpen tillbaka... eller hur ;)
 
Har du öppna hyllor i köket?
 

Inga kommentarer:

Farsdag

Farsdag och självklart uppdukat till en mega frukost för familjen.  Bacon och ägg, frukt, olika pålägg, yohurt med kiwi, färskt bröd...