Brus ... men jag är lycklig

 
 
 
Bara några minuter kvar var det av lite dagsljus ... så hastigt fram med kamera ... en snabb titt i den lilla skärmen ... och ett snabbt beslut att OK.
 
Och nu när jag lite senare ska kolla bilderna och blogga om vitrinskåpet som hittat till köket kan jag bara konstatera att jag ... två minuters fotografen ... borde stanna upp och lite noggrannare kolla kamerans inställning och inte bara knäppa av. Här har vi resultatet ... brusiga bilder.
 
Skärpning Bella!
 
 
 
 
Men jag är ändå lycklig.
 
Lycklig över vitrinskåpet ... som för övrigt annars har fungerat som lille Veras klädskåp. Nu har vi lite bättre koll på porslinet... lite mera utrymme .... vilket även gör att det är så mycket enklare att använda dem till vardags.
 
Alla dessa ...  c15 år ... som vi bott här har kökshanddukarna alltid funnit i Villes sovrum ... långt, långt in i ett av skåpen. Nu har dom äntligen flyttat till köket ... alltså kökshanddukarna ... där dom hör hemma.
 
Tänk vad små saker kan göra en lycklig ... idag är det att enkelt kunna ta fram en kökshandduk när jag bakar semlor. Jo idag kom jag ihåg att sätta i jästen så idag har vi nu kunnat mumsa i oss varmt, färskt bröd till vårt kvällsmål.
 
Det är de små saken som gör en lycklig ... eller hur :)
 
 
KRAMAR
 
 
(Lycklig och lycklig ... alltid något som grämer eller hur  ;)
Var skall jag hitta ett kiva, snyggt och förmånligt klädskåp till Vera ... nu då jag snott hennes till köket ????)
 

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...